söndag, januari 25

Vill inte sova

Varför är det alltid så svårt att gå och lägga sig? Har nästan tittat klart på de två senaste Bring it on-filmerna nu. Så därför bjuder jag på fyra bilder som är helt okej ;) Medan jag försöker komma på fler saker som jag kan göra så att jag slipper gå och lägga mig. Trots att jag hade tänkt gå upp runt halvåtta imorgon och se om det finns någon tvättid. Att sova är så överskattat (ibland).








Pratade med min kära syster förut (den äldre), som pratat med våran gemensamma pappa. Och om allt går som planerat blir det nog Halland för min del helgen vecka 7 vilket vore helt fantastiskt. Jag älskar att åka dit ner!

Nu ska jag gå in på poeter och läsa poesi. Det är något av det jag gillar med A, vi gillar båda poesi och att diskutera saker och ting. Även om hon kan enormt mycket mer än mig! Mysigt idag på stan, när hon visade mig inspirationskällan till en av hennes dikter. =)

Inga kommentarer: