torsdag, januari 15

Sovmorgon

Något jag har funderat över, det är följande; Varför har TV4 slutat med Gladiatorerna?
Jag vet att det var evigheter sedan det höll på, men ibland måste det ju få gå ett tag innan man inser att man saknar det. Det var ett härligt underhållningsprogram, inte bara för att det innehåller en massa muskler, även om det höjer programmet rejält. Men det var kul att titta på.
Jag kanske ska skapa någon slags kampanj så att vi svenska tv-tittare får tillbaka det.
Eller så skiter jag helt enkelt i det och bara nöjer mig med det som finns....


Det är skönt med sovmorgon, jag klev visserligen upp ungefär som jag bruka kliva upp, lite senare än vanligtvis om jag ska duscha. Men det är skönt att ha gott om tid på morgonen och att inte behöva ge sig ut i kylan förrän mörkret försvunnit. Fast det är väldigt grått och dystert ute idag. Efter skolan ska jag åka till Skövde en sväng, jag måste in till bibblan och lämna tillbaka några böcker. Jag hinner nog inte läsa dem just nu när skolan återigen har satt fart. Det är hektiskt nog som det är.

Igår var vi och bowlade med morfar och morbror och hans familj. Det var roligt, även om det kanske inte gick så bra just för mig. Men jag är ju ingen dålig förlorare eller som surar. Så jag kom sist utav alla, men lika glad är jag för det. Dessutom har jag fått en ny spelstil som säkerligen kan föra mig till seger nästa gång vi spelar. Jag tror på nästa gång =)

Inga kommentarer: