onsdag, januari 28

No comments

Provet idag - no comments!

I alla fall, när jag kollade inkorgen idag så låg där ett nyhetsbrev ifrån Cosmo, med en intressant artikel. Så klicka på länken och läs mer om detta =) Ett litet tips såhär på onsdag eftermiddag.
http://www.cosmopolitan.se/karlek/manual/2009/01/27/rumpan-avslojar-honom


Dagens projekt är att koka ris och ha det klart tills sambon kommer hem och så ska jag skriva klart de två begreppen och läsa igenom ordkunskapen en gång. Och så måste vi ut och springa idag också. Det är nog ungefär vad jag ska göra idag och försöka komma i säng någorlunda tidigt. Jag trodde aldrig att jag skulle klara av spanskalektionen imorse. Halva gruppen gjorde prov och vi andra satt och pluggade på glosorna till nästa text. Usch, texten liksom flöt omkring på sidan och det kändes som att huvudet vägde flera ton. Och det liksom gör ont i huvudet på ett alldeles särskilt sätt när man är trött i det.

Nu tittar jag på häftiga dansklipp på youtube =)

Inga kommentarer: