tisdag, januari 27

PANIIIIK

Jag gillar Day Dreamin' och Beautiful med Akon. Fast det är något med rytmen och känslan i låtarna som får mig att tänka på en speciell person, som egentligen inte alls har något med Akon att göra. Men ibland är hjärnan helt knäpp och bara spårar. Jag kanske inte är den första som associerar till knäppa saker vid fel tillfälle? =)

Jag fick panik angående kultur- och idéhistoriaprovet imorgon. Kom på för ungefär en kvart sedan att man skulle ju läsa igenom engelskahäftet och titta på Main Issues. Hoppas att det inte kommer så mycket om det jag inte har pluggat in där. Jag vet ju vad jag kommer att göra på lunchrasten imorgon i alla fall! Jo, plugga! Som tur är har jag ändå ganska lätt för att memorera, så jag sätter all tilltro till närminnet =)

Den här är fin =)
http://se.youtube.com/watch?v=kWZ2jZTYJb0&feature=related

Inga kommentarer: