fredag, januari 23

Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Det dröjde faktiskt ända till mattelektionen (min sista lektion) tills jag kom på att jag ska ju åka till Trollhättan idag. Det var ju inte så att jag hade glömt det, men jag hade inte haft tid att tänka på det. Framför allt började jag nog att tänka på det eftersom det blev så nära. Så efter skolan gick jag och några tjejer in till stan. Efter en liten stund skiljdes vi åt, jag och en annan tjej gick iväg till godisaffären där jag inhandlade kvällens nödproviant (annars fick jag bara stanna i fem minuter) och sedan gick jag själv iväg till bibblan och lämnade tillbaka Sambons cd-skivor. Nu har jag börjat med packandet, men har en bit kvar på vägen. Sedan lämnar jag staden 16.49 och bedrar mig åt något håll, vet inte vilket. Det här ska bli ett äventyr! Och jag gillar äventyr =) Åtminstone med vissa människor!

Trevlig helg =)


På fredagar får man frossa =)
ps. kortet är väldigt gammalt

Inga kommentarer: