fredag, januari 30

Ananas

Det blev inte så värst mycket pluggande igår. Istället gick vi till Ica och köpte rotfrukter och en färsk ananas. Ananasen var jättegod, fast tungan började svida efter några skivor! Vi käkade den medan vi tittade på en av våra nya filmer, Kapten Correllis Mandolin tror jag att den hette. Hur fin film som helst! Helt klart sevärd, det kom en stund då man trodde att man skulle hata hela filmen, men det visade sig att det gjorde man inte. Så den tycker jag att alla ska se =) Det är ingen komedi kan jag tillägga.

Vi fick tillbaka våra matteprov idag. =( Usch! Jag är inte alls nöjd. But hey, när jag har fått i mig några mackor kommer allt det där att vara bortglömt. Jag är ju som sagt inte den typen som hakar upp mig på såna grejer.

Det duggar ute och Sambon är på väg hem, sånt tycker jag piggar upp =)
*skadeglädje*

Inga kommentarer: