söndag, januari 18

Utan sambo

Jag är väldigt glad över att jag inte bor ensam, det hade jag aldrig klarat av. Jag blir så uttråkad. Åtminstone igårkväll. Och jag längtade faktiskt efter min sambo eller i alla fall efter sällskap. Jag vill inte riktigt tänka på februari, då jag kommer att bo själv nästan hela månaden. Det blir intressant att se hur det kommer att se ut i lägenheten. Jag är ju inget fan av städning direkt. Men då måste jag verkligen anstränga mig och när hon kommer tillbaka ska det skina och glänsa överallt är tanken.

Idag klev jag upp halvåtta, egentligen skulle jag kliva upp sju. Men jag är en baddare på att ligga och dra mig. Jag har i alla fall inne andra omgången tvätt nu i maskinen och jag har gjort halva historiauppgiften. För stunden sitter jag i köket och avnjuter en tallrik havregrynsgröt med diverse grejs i. Tyvärr har jag ingen mjölk att hälla över, för den gick ut igår och jag är så känslig mot sådant. Jag behöver att sambon talar om för mig om det smakar bra eller inte för jag inbillar mig alltid att det inte smakar bra och så häller jag ut den.

Inga kommentarer: