torsdag, januari 22

Elände och salsa

TRÖÖÖÖÖÖTT! Ungefär 24/7. Ögonen svider nästan jämt och jag har ofta ont i huvudet, vilket jag faktiskt tror beror på det kalla vädret. Jag tycker inte att jag sover för lite heller. Och vi ska väl ut och springa om en liten stund, vilket jag är helt inte motiverad för. Det kommer säkerligen att vara skönt när vi väl är ute och efteråt känner man sig duktig. Men jag känner mig helt orkeslös i kroppen, och så är det kallt ute. Det lockar banne mig inte!

Men det kan ju inte bara vara elände heller, hur skulle livet då se ut? Nej, vi fick göra något jättekul idag! Vi fick lära oss några grundsteg i salsa. Och det är verkligen sjukt kul! Så nu ska vi åka till salsabåten i Göteborg nästa år =)


Det såg ut ungefär som på nedanstående bilder ;)

Inga kommentarer: