torsdag, januari 8

Pianisten

Första skoldagen för i år är härmed avklarad. Och det gick bra och humöret var på topp. Det enda negativa med skoldagen var att vår danslärare var sjuk så det blev ingen dans =/ Vilket jag verkligen hade sett fram emot. Så vi fick en liten ändring i schemat och fick sluta tidigare istället. Fast jag hade hellre gått längre och fått dansa istället.

Nu har jag och sambon precis ätit kebabspett och tittat på en märklig film. Filmen innehöll många spännande, väldigt ovanliga och konstiga scener, men ändå var den väldigt bra. Känslan som fanns någonstans djupt därinne i filmen var fin och annorlunda. Pianisten heter den. Skådespelarna pratade franska och det är ju alltid mysigt.
Snart kommer PP. Vi ska nog inte göra något speciellt direkt, ta det lugnt. Och så måste jag läsa igenom historian =(

Jag har fått ett par nya favoritbyxor. Och så har jag och L tagit ett beslut om att skaffa oss månadslöften. Jag ville ha ett löfte, men det fick jag inte. Jag ville ha löftet "sluta röka". Det blir ju väldigt lätt att uppfylla eftersom jag inte röker. Men det löftet gick inte igenom. Så istället ska jag ha ett löfte om att skaffa en viss persons msn innan månaden är slut. Och det är ju rätt hektiskt alltså eftersom det redan är den åttonde idag och den här dagen är ju snart slut. ;) Så nu får jag lägga på ett kol.

Vilket rörigt inlägg =) Men det bara visar hur det är i mitt huvud, rörigt =)

Inga kommentarer: