onsdag, januari 28

Kock till alla idioter

Jag är så tacksam för att jag lever nu och inte förr i tiden. Förr i tiden skulle ju alla kvinnor/tjejer bli hemmafruar, men nuförtiden finns det ju alternativ till detta. Vilket är väldigt bra för min del! För jag kommer förhoppningsvis att bli fantastiskt duktig på något (vad vet jag inte än), men som hemmafru skulle jag aldrig lyckas. Min man skulle begära skilsmässa efter en dag, det är säkert! Jag gillar inte att städa och jag får panik när det gäller matlagning. Jag kokar ris just nu och jag håller på att tappa vettet totalt! Jag vill bara försvinna härifrån, sambon är inte hemma än så jag är helt själv. Jag var lite kaxig imorse och sa att jag skulle ha riset klart tills hon kom hem. Nu ångrar jag mig utav bara helvete. För det puttrar och låter obehagligt. Jag rör om i det typ varje minut känns det som, livrädd.

Varför kan det inte finnas en kokbok för idioter? Eller ännu hellre, en kock till alla idioter som blir livrädda av matlagning? =)

Inga kommentarer: