måndag, januari 26

GLAD

Idag hade vi street igen för första gången efter lovet! Och det var så jäkla kul! Vi började på en ny dans och den är så fantastisk! Jätteskön att göra och väldigt snygg och cool till Mrs Officer som görs av Lil Wayne och Bobby Valentino tror jag att det var. Ah, grymt skön låt! Och som sagt, en helt underbar dans!!!
Dessutom hade vi styrka också, dock hoppade vi över armarna (inte bokstavligt talat) för att börja på dansen istället. Men rygg och mage blev det allt och den där känslan är så härlig, när man känner hur musklerna jobbar och man står i plankan den där extra stunden. Och hur vår lärare säger att låten är inte slut än... och inte än. Och till slut får vi vila.

Måndagarna är numera min favoritdag i skolan, förut var det fredag. Men måndagar är rätt bra att ha street på, efter helg är man ibland lite slö och kanske inte så skolsugen. Men nu har vi streeten som muntrar upp =) Ah, jag får nog sluta här, annars kan jag babbla på i evigheter om en massa små detaljer som rör street. Jag är verkligen på toppenhumör efter dagens lektion =)

Inga kommentarer: