måndag, augusti 11

Vacker utan spackel

Nu har mina kusiner lämnat mig, men vi har haft fantastiskt kul! Igår när de kom gick vi och handlade lite och sedan lagade vi mat. Kom på att jag inte hade salt hemma så jag fick kuta ner och köpa det. Tur att det bara är 105 steg till Willys, jag har gjort en noggrannare räkning nu. I alla fall, sedan laga vi mat, äckligt gött blev det och sedan spelade vi kort, var ute och gick en stund men det regnade bara så A&M fick köpa godis på DVDCity. Så vi slappa i lägenheten, på kvällen åkte vi till min sambo och spelade Scategoris vilket ledde till en hel del skratt. Grej som hoppar och studsar, A såklart! Och sak i uniform? BajsT!
Sedan åkte jag och A&M en omväg hem och det regnade rejält och vi var rätt rädda faktiskt. När vi närmade oss Skara tittade vi på Mc'Donalds-skylten och ingen hade något emot det. Så det blev kvällsmat på Mc'Donalds runt halvelvatiden eller något sånt där. Jäkligt mysigt faktiskt att sitta där och käka och skratta medan regnet öste ner utanför. Sedan åkte vi hem till lägenheten och snackade och gjorde oss i ordning.

Imorse klev vi upp rätt tidigt ändå, käkade, alla tvättade håret och fixade sig och sedan åkte vi till Skövde. Jag gillar verkligen att åka bil med A&M, spela musik på hög volym, sjunga med i våra låtar och ta sköna kort. Kort finns det gott om och kort kommer, vid ett senare tillfälle! =) Inne i Skövde gled vi runt lite grann, rätt trist just idag faktiskt. Men både A&M fyndade till, speciellt A. Sedan käkade vi på Mc'Donalds och de skjutsade hem mig och har nu begett sig tillbaka hemåt.

Våra låtar:
Ms - någon roxettelåt, jag kan tyvärr inte namnet
As - någon Håkanlåt, den där med blind&sjuk
Min - Vacker utan spackel

Det låter faktiskt vackert när dessa låtar spelas på hög nivå och vi sjunger med för glatta livet. Jag och A satt och sjöng till Akin-låtarna också, oslagbart! Det känns tomt utan dem, men ikväll kommer min sambo hit och flyttar in. Det känns gött. Nu ska jag diska och gå bort till bibblan och skaffa lånekort.

Inga kommentarer: