torsdag, augusti 7

Active-x

Just nu har jag oändligt tråkigt och känner mig väldigt sällskapssjuk. Man blir sådan efter två dagars umgänge med A. Jag har ett fästingbett som kliar och ser obehagligt ut, det oroar mig en del faktiskt. Och jag skulle verkligen vilja fixa active-xblablabla och kolla min mejl som jag inte har kollat på flera veckor nu. Jag ska väl lägga mig tidigt ikväll, men jag är inte alls sugen på att sova. Jag känner för att prata med någon, vet dock inte vem. Det är en massa människor jag vill träffa snarast, nästa vecka kanske.
Jag vill att min sambo ska flytta hem nu, men på måndag, då så! Då kommer hon hem till mig! =) Fast det känns som en klen tröst nu.

Nu ska jag byta om till min gosiga pyjamas och leka data-expert och för hundrade gången försöka fixa min Claes.

Inga kommentarer: