tisdag, augusti 12

Kortspel

Fullt upp sedan igårkväll, därav bristen på liv i bloggen. Men ÖB är sjukt underskattat, so I can tell. Kortspel igår och kortspel idag med samma pojkar i princip och samma sambo. Dock utan kladdkaka idag. Min sambo och jag har skaffat en elvisp idag, vilket behövdes eftersom E fick vispa ihop grädden igår. Fast det var ändå S som fick till det på slutet.
Idag hade vi tvättid och det gick jättebra. Fast jag hade inte så mycket att få tvättat egentligen. Det var mest sambon. Imorgon ska jag hämta ut saker från apoteket och träffa EB troligtvis.

Nu ska jag äta och sedan glo på film. Man måste stilla hungern, annars blir den till ett vilddjur eller något. Jag ser fram emot kommande dagar, jag ska vara barnvakt på torsdag troligtvis. Mer info kommer.

Bye!

Inga kommentarer: