lördag, augusti 9

Toppenkväll

Toppenkväll! Jag gillar att umgås med släkten. Det är okomplicerat, man kan slappna av, skratta och skoja och sedan prata allvarligt, allt i en salig blandning. Vi fick jättegod mat och god efterrätt, Klings blåbärstårta, som jag älskar den tårtan! Min sambo och Mofaza körde mig hem, de vågade väl inte låta mig promenera hem själv plus att sambon ville kika på lägenheten och se hur den ser ut nu under mitt befäl. Naturligtvis hittade hon en del att klaga på. Dessutom har hon nog ordnat ett jobb åt mig i samma stall där hon är. Eftersom jag inte direkt är någon hästtjej ska jag inte hjälpa till med ettåringarna. Men jag kunde få mocka och sådär. Och jag är inte den som är den. Jag gillar att mocka, men är inte särskilt bra på det. Men jag gillar att befinna mig i stall. Sambon skulle kolla upp det där mera.

Imorgon blir det nog att träffa en kompis och sedan kanske kusinerna kommer! =)

Inga kommentarer: