måndag, augusti 18

Jag sörjer inte längre

Om en timma är det en kvart kvar tills jag börjar ungefär. Jag är lite nervös, men det känns skönt att det snart är överstökat, första dagen. Som tur var fick jag en jättebra beskrivning av S förra veckan, så jag ska nog hitta dit. Annars följer jag strömmen. Detta ska gå bra! Åhå... Innan jag somnade hade jag ett extremt bra samtal med ME. Som jag saknar den pärlan. På ES inrådan tar jag med mig en ryggsäck till skolan och tack vare henne vet jag lite mer om skolan också nu. Jag ska nog käka lite mer innan jag sticker i alla fall. Jag tänker gå strax innan nio hemifrån, det tar ungefär en kvart att gå dit bort och jag vill ha gott om tid på mig.
Förmodligen skriver jag senare om första dagen i skolan. Wish me luck! =)

Dagens tips till er som inte går i skolan idag är nog att titta på en äckligt bra film. För det verkar vara filmväder, åtminstone utanför mina vardagsrumsfönster.

En sak jag gillade med Norrland var att jag tyckte att jag kom närmare himlen. Men nu vet jag att det gör man även i en lägenhet mitt i stan på tredje våningen. Så jag sörjer inte längre.

Inga kommentarer: