onsdag, augusti 6

min dag

Som sagt, min kära kusin A kom hit förut. Jag tog bussen till Skövde och hämtade henne. Jag tänkte totalt fel på tider idag så vi gick runt på stan en liten sväng och tog sedan en buss till Skara. Vi började med att glida runt lite i centrum, gick till Willys och handla. Usch, jag tänker inte berätta vad vi käkade till lunch/middag. Hon fick mig att testa en svinigt god glass från Willys egna märke, äckligt god alltså, tre sorters choklad, trippletto eller något sånt där hette den. Sedan drog vi hem till mig, hon kikade in lägenheten och vi spelade kort och käkade och snackade en massa. Samtalsämnena glide hit&dit. Det är så skönt med någon som är så lik en själv, även om det finns ett ämne som vi inte alls delar åsikter i.

Telefonen ringde =)

Inga kommentarer: