onsdag, augusti 13

Love Lives

Idag kom farmor hit. Vi möttes vid apoteket och hämtade ut mina glutenfria varor och sedan åkte vi hit och bärde upp allt och vi fick en pall. Farmor kikade runt och sedan åkte hon och sambon med allt vårat skräp. Jag packade upp allting och sedan diskade jag frukostdisken och funderar på att gå och handla lite smått och sedan baka bröd.
Dagens planer ser slappa ut. Troligtvis kommer en kompis hit senare. Men jag längtar mest tills imorgon då jag troligtvis ska vara barnvakt om EJ hör av sig. Det är min moders släkting som fixat detta åt mig och det vore enormt kul om det blir av. Det har med Arnpremiären att göra, en av gästerna hade ingen barnvakt och jag ställer gärna upp.

Dagarna är fulla och ändå finns det slapptid. Jag har börjat läsa i Love Lives. Och imorgon börjar sambon i skolan. Det tycker jag är kul, själv har jag hela helgen på mig innan dess. Men jag vill börja för att se hur allt funkar. Enligt S, en av våra gäster två kvällar i rad har tydligen min skola blivit rena rama BigBrother.

Nu ska jag ta tag i dagen.

Inga kommentarer: