onsdag, augusti 20

Trevar omkring

Skolan fortsätter att vara bra. Vi trevar nervöst kring varandra och börjar lära känna varandra lite grann. Lära oss namnen och få ansikten till namnen och så vidare. Imorgon har vi våran första danslektion och det är verkligen inte helt fel.

Jag har träningsvärk efter gårdagens Powerwalk, jag och sambon gick sex kilometer. Och vi ska försöka hinna med en joggingtur idag. Fast jag är så sjukt trött och sliten idag. Hur ska detta sluta? Jag ska lägga mig tidigt ikväll och inte kliva upp onödigt tidigt imorgon. Jag ska vara på skolan ungefär tio i nio imorgon för då seglar EF och A in. Imorgon börjar vi med matte, yippie! Nej, inte direkt.
I alla fall var dagens spanskalektion värd att gå på, trots att den började vid åtta.
Efter skolan gick jag och köpte frukt och bröd. Senare ska vi iväg och köpa blandfärs. Det är verkligen stor skillnad på köpt köttfärs och sån man maler hemma själv.

Jag är enormt hungrig, så ska käka lite och sedan slappa. Sambon får hit en kompis senare.

Inga kommentarer: