tisdag, augusti 26

Min älskade hund

Vi fick nya scheman idag i skolan. Inte så kul, då våran sköna sovmorgon på tisdagar drastiskt försvann. Osis! Istället för att sova ska vi ha datakunskap. Upp med händerna i luften för det!
I övrigt har vi haft en jättebra dag på skolan. Äntligen har jag träffat BT! =) Som jag har hållit utkik efter den pojken. Lång har han blivit också. Jag råka på honom vid bussen och vi stod och prata en stund tills hans buss kom. Vilket gjorde att jag kom hem nästan en timma efter tänkt tid och sambon började genast att klaga. blablabla. I alla fall, hemma lagade vi mat och städade och diskade. Sedan bakade jag muffins och sprang ner på Willys och köpte päronsaft och kakor. Min morbror och hans sambo och våra härliga kusiner skulle komma över på kvällen. Så vi fikade, satt och pratade och hade det väldigt trevligt. Vi ska pallra oss dit i helgen för de ska måla lite grann i källaren och det kan vara kul att se.

Mer spännande saker som hänt i mitt liv? Jag har laddat ner historiegrejen nu, så jag ska kika på den och ta allvarligare itu med den imorgon. Imorgon ska jag även titta på nyheterna, en läxa. Men jag borde lägga mig till med den vanan.

Min hund, min älskade hund som vi haft i tio år har opererats ikväll. Jag ska ringa till mina päron senare för att se hur allting gick. Jag hoppas på det bästa såklart! Det är nog svårt för utomstående att förstå vilken enormt underbar hund det är <3

Inga kommentarer: