torsdag, augusti 14

Domkyrkans torn

Min sambo började skolan idag. Hoppas att det går bra för henne där, men det tror jag. Själv har jag precis varit nere på stan en sväng med KF och T. De kom förbi för de var i stan och jag följde med ut. Om ungefär en timma dyker min J upp. Henne har inte jag träffat på evigheter så det blir jättekul! Sedan ikväll blir det som sagt barnpassning av V. Det ser jag fram emot, visserligen är väl inte bebisar min specialitet, föredrar när de är några år åtminstone, men hon kommer nog mest att sova sa E. Så det blir nog bra! Kul att kunna hjälpa till och vara till någon nytta.

Och jag trivs så bra med att bo här i lägenheten, jag gillar som sagt stadslivet och jag gillar att jag kan se domkyrkans torn och klocka och så vidare när jag kikar snett ut till höger genom köksfönstret och troligtvis sovrumsfönstret också, men det har jag inte kollat efter än. Det finns inte så mycket mer att berätta för stunden. I helgen blir det eventuellt bio och så blir det lite kalas här och träffa kompisar och oroa mig inför skolan som börjar på måndag.
Som sagt, nu ska jag läsa vidare i Love Lives innan jag ska möta J.

Inga kommentarer: