torsdag, mars 19

You know I like my chicken fried

Rolig dag i skolan där vi började fundera på en röd tråd i en cabaret vi ska göra nu i vår. Och så fick vi omdömen i ESV. Sedan stack jag hem och bakade kakor till vårat "projektarbete" imorgon till engelskan. Och sedan var jag och Sambon ute och gick i ungefär en och en halvtimma och sprang en bit också. Vi gick ungefär 5.6 km och hade en del roliga diskussioner på vägen om alla möjliga konstiga saker.

Och idag har vi äntligen tagit oss i kragen och slängt in kycklingvingarna i ugnen så idag blir det kycklingvingar till middag med ris och béarnaisesås. Vilket ska bli jättegott! Det vilar en tung doft av kyckling och soja över hela lägenheten. Föresten sitter jag i vardagsrummet vid vårat "nya" skrivbord och det passar jättebra in, även om det är lite mer kompakt nu, med två soffor bredvid varandra. En bild kan mycket väl komma framöver, det är inte alls omöjligt.

Idag är en dag då allt flyter på, eller det har det väl gjort sedan arbetsintervjun igår egentligen. Speciellt som allt löste sig med barnvaktningen också. Min morbror sticker hemifrån kvart i sju och då hinner jag dit bort i tid.


Detta var ett inlägg om absolut ingenting, egentligen.

Inga kommentarer: