fredag, mars 6

Äntligen fredag

Nu är skolveckan slut. Jag började dagen med att försova mig. Jag hade tänkt kliva upp halvsex och duscha, istället vaknar jag till vid sju av att mobilen piper. Så jag flög upp och fick snabbt tvätta håret och slänga på mig kläder, för enkelhetens skull tog jag samma som igår och sedan packade jag ner sakerna jag behövde för dagen och sminkade mig och stack iväg till skolan. Så jag klarade mig fint, förutom att det inte blev någon grötfrukost imorse.
Dagen har varit slapp och bra och rolig. På matten redovisade vi våra statistiska undersökningar och det gick väldigt bra tycker jag =) T fick chansen att knäcka en liten kille i SP. Han kom in på något som absolut inte var relevant, varför hon valde Estet och hon svarade lugnt att det är för att hon gillar att stå därframme och prata. Han blev tyst efter det! =)

Snart kommer farmor och hämtar mig och så åker vi ut till landet och tar det lugnt ikväll =) Tidig uppgång imorgon och hämta Sambo =)

Inga kommentarer: