tisdag, mars 17

Kan vara upphov till beroende

Grötrecept borde komma tillsammans med en varning. "Kan vara upphov till beroende".
Jag kan inte tänka mig något annat sätt att börja min morgon på, vad det gäller mat alltså.
Ja, på dagens schema står dans, sedan har vi lunch och en extrainsatt historia istället för idrott, för vi ska ha idrott på fredag istället och då ska vi bugga med fordon. Och sedan har vi svenska och sen slutar vi. Solen lyser fast himlen ser regnig ut. Så det blir säkert regn senare idag, det skulle icke förvåna mig.
Jag sitter här ombytt, med underställ, hot pants och body och benvärmare. Redo för att strax titta på nyheterna och sedan fixa håret.

Jag längtar tills imorgon, vi har rätt intressanta lektioner på onsdagarna, även om vi inte får dansa något då. Och på kvällen ska jag gå på en enskild arbetsintervju, håll tummarna för mig! Och sedan ska jag iväg på treornas genrep och titta på. Det ska bli enormt spännande att få se vad de har pysslat med. =)

Men nu ska jag sätta mig med min gröttallrik framför nyheterna och hoppas på fina nyheter, om att det är världsfred, man har kommit på en massa nya mediciner och växthuseffekten har vänt. Och alla har fått jobb och ekonomin pekar uppåt. Det vore väldigt trevligt =) Och solen lyser så det känns som en dag med bra besked!

Inga kommentarer: