lördag, mars 21

Introduktion

Alldeles strax så kollapsar jag i min säng. Det har varit en otroligt bra skoldag idag! Jättekul har vi haft det och den gick smidigt och snabbt utan några större ansträngande lektioner. Jag slutade tio i två, hem och käka lite och förbereda sig inför introduktionen. Introduktionen gick jättebra, förutom att det drog ut på tiden rätt rejält och jag var redan tidspressad. Men vi fick kläder och fick våra första arbetstider och sådär idag. Så på måndag börjar jag och har mitt första pass =)
Jag hoppas att det ska gå bra! Så nu har jag först tre utbildningstider och sedan två egna pass.
Barnvaktningen gick jättebra! Kommer precis därifrån nu.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon ska jag plugga historia innan jag åker ut på landet en sväng och har pizzakväll med släkten och grannarna därute. Det ser jag fram emot! =)

Inga kommentarer: