söndag, mars 29

Stockholm

Jag orkar inte gå in på några detaljer om Stockholm just nu. Vi kom dit, kramades av glädje, gick runt på stan, såg lite av saker som man ska se. Tog tunnelbanan till båten där vi skulle bo, checka in och slumrade en stund. På kvällen åt vi enchiladas och en glass på McDonalds och sedan promenerade vi bort till föreställningen och där väntade vi en stund och sedan började det och det var helt makalöst! Det finns inga ord som är bra nog för att beskriva det. Det var något utöver det vanliga, helt klart! Helt enkelt toppen! Jag skulle vilja se allting om igen och igen och igen. Allting slutade med ett skumbad i alla fall och när det började ebba ut promenerade vi mot båten. Och vi åt lite stripes där i natten innan vi stupade i säng.
På morgonen hade vi glömt att det var sommartid, det var en ren tur att vi såg det på teven när vi åt frukost. Så vi checkade ut och sedan gick vi runt i Gamla stan. Vi var bland annat inne i Storkyrkan där Daniel och Viktoria ska gifta sig. Vi fikade på Café Nova och tittade på fina hus. Och i en godisaffär hittade jag violpistoler och så var jag glad.

I alla fall. På Designtorget hittade jag en bok som gjorde mig lite nedstämd över att jag inte är kille.

Mamma, vi hade en toppenhelg! <3

Inga kommentarer: