tisdag, mars 24

Fjärilsjakten

http://www.youtube.com/watch?v=U8B-dtdGu7g
Bra musiktips! =)

I alla fall, idag efter skolan gick jag till ÖB och köpte schampoo. Jag trodde att jag gjorde det häromdan, men det visade sig att jag hade köpt en flaska balsam istället och det hade vi redan en oöppnad flaska. Så nu har vi massor av balsam hemma! Och det kanske kan vara bra, till något i alla fall.

Nyss har jag och Sambon ätit någon slags köttfärsröra med en massa kryddor i och makaroner och jättegod efterrätt. Om det inte varit för att receptet är hemligt hade jag avslöjat det.
Nu ska vi bara plugga lite och sedan blir det ut på en springtur. Hoppas att vinden avtagit lite granna.

Och jag har börjat läsa en jättebra bok av Marika Cobbold Hjörne, den heter Fjärilsjakten. Jättefint språk! Den kan jag verkligen rekommendera! Fast jag har över hälften kvar.
Jag har läst en annan bok hon skrivit, Guppy till kvällsmat.

Inga kommentarer: