fredag, mars 13

A bottle

Slapp kväll med fantastiskt god mat och en massa prat med S i telefon. Jag har kikat på Sleepless in Seattle och det är en mysig film. Och jag funderar på att snart gå och lägga mig, jag är skittrött och ska väl upp runt åtta imorgon ungefär och tvätta.
Jag vill läsa Ulla Lindströms memoarer, men när ska jag hinna med det? Jag har knappt orkat öppna Den Gudomliga komedin på sistone.


Tecken? Är det något att tro på? Och hur ska man i sådana fall tolka saker som sker? Det måste ju vara omöjligt, man kanske tolkar helt fel och så blir hela livet fel. Visserligen skulle man ju aldrig kunna få reda på om man tolkade det fel och allt gick åt helvete på grund av det. Men det är en rätt obehaglig tanke egentligen.
Jag tror på min body lotion, den har gjort underverk =) Och det är mest en slump.


Inga kommentarer: