söndag, mars 1

Disneydags

Jag sitter och tittar på Disneydags, troligtvis lite inspirerad av mina kusiner. I alla fall, igår gick jag bort till mina kusiner och på vägen åt jag ett jättegott äpple. Vi åkte till Coop och handlade lite, bland annat något att äta på kvällen och barnen fick sitt lördagsgodis. Det var en mysig tid det, när man var liten nog att blanda ihop sitt lördagsgodis. Och när man åkte på kundvagnarna medan en förälder körde. Man gjorde mycket kul när man var liten.
Sedan åt vi hamburgare och de tittade på barnprogram och sedan såg vi på Melodifestivalen. Jag tyckte att i princip alla låtarna var bra. Favoriterna var Star Pilots och Next 3. Star Pilots hade en hel del grymma steg också.

Det var en mysig kväll, vi tittade lite på Legally Blonde också och på Rambo 2. Vi kom fram till att idealkillen är en blandning mellan Rambo och Einstein och att det är väl ungefär något i den stilen jag ska ha när jag skaffar mig en karl. Och så åt vi salta pinnar och riktig ananas. Jag var väl hemma runt tjugo i ett skulle jag tippa på efter att ha småslumrat till slutet av Rambo. Hade det inte varit för att jag skulle tvätta idag så hade jag nog nyttjat deras bäddsoffa. Jag stupade i säng när jag kom hem, vilket är rätt förståeligt då jag sov tre timmar natten innan.

Och naturligtvis kom jag inte upp och tvättade vid sju, utan vid nio. Men jag är inne på andra omgången tvätt nu, så jag ligger hyfsat bra till ändå. Idag är det blåsigt väder och grått ute så jag ska nog tvätta och sedan njuta av filmer och kanske göra någon rolig efterrätt till dagens middag.

Inga kommentarer: