torsdag, mars 19

And nothing on

Arbetsintervjun igår gick väldigt smärtfritt och flöt på bra måste jag säga. På fredag(!) ska jag på introduktion, vilket gjorde att Sambon får hoppa in som extrabarnvakt en liten stund på fredag, misstänker jag ifall jag inte hinner dit i tid. Introduktionen är mellan 16-18. Och det ska bli så kul! =) Jag är tacksam för att hon ställer upp och barnvaktar en liten stund också.
Enda nackdelen är att jag inte kan jobba på Turistbyrån i sommar, vilket är väldigt synd då jag verkligen gillar att jobba där. Men detta ska nog bli minst lika bra! Ett jobb härnere innebär ju samtidigt att jag är mindre däruppe. Men något måste jag ju komma upp i alla fall, det inser ju jag också =) Hela sommaren kan jag inte vara härnere! Nej, jag måste upp lite och hälsa på mamma, pappa, hundarna och gamla kompisar =) Men det är skönt att det börjar ordna upp sig nu och de igår på intervjun att jag kändes klockren för det här och det är ju alltid skönt att höra!

Igår hade treorna sitt genrep och jag + några till ur klassen hjälpte till med fikat och det gick alltså väldigt bra. Och deras produktion är helt fantastisk, både rolig och djup och sorglig och helt underbar! Lagom mycket teater och lagom mycket dans! Jag tycker att alla borde gå och titta på 57 Channels - and nothing on. Helt klart sevärd!

Ja, det var väl allt för morgonen, nu ska jag gå och smörja läpparna med Vaseline och sedan dra på lite foundation och mascara och sedan välja dagens parfym och njuta av livet. Solen lyser idag också, eller snarare strålar.

Inga kommentarer: