tisdag, mars 3

Cynthia

Jag gillar Cynthia Rhodes. Hon är snygg, dansar bra, sjunger för jäkligt fint och agerar skickligt! Plus att hon ser så trevlig och snäll ut =)


Vad jag däremot inte gillar är när man pratar med folk och får känslan av att de tycker allt man säger är korkat och att de blir irriterade så fort man öppnar munnen.
Och så försöker jag hämta lite tröst hos A, men han bara babblar på om långsiktiga lösningar. Som om det är vad jag vill höra!

Och så har jag tänkt på att svartsjuka är rätt jobbigt. Oavsett om man visar det eller inte. Och oftast försöker man ju att inte visa det, åtminstone jag. För att man ska verka mogen eller nått sånt. Medan man egentligen bara vill radera numret ur kontaktlistan på hans mobil och klösa ögonen ur kärringen och klippa av henne håret.


Och slutligen. Det är ju inte bra att gå och småäta. Men är det bra att storäta? =) Storäta låter ju trevligare också! Vad kul om vi kunde dra en slutsats om att det är bra!

Inga kommentarer: