måndag, mars 9

Smoothie

Idag är det måndag och jag önskar att det vore fredag. Jag är redan framme på fredag i tankarna, för vi har redovisning då och jag vill få den överstökat. Plus att jag är skittrött och benen är helt slut. Vi hade street idag, äntligen! Och vi fortsatte med lite break och fick lära oss ett helt nytt steg. =) Och så gjorde vi lite häftiga saker med armarna. Det är skönt att vara igång igen!

Efter skolan gick jag hem i vårvädret och njöt av solen och jag hade min nya vårjacka på mig och mjukisar och en mysig sjal. Sambon gjorde smoothie hemma, men jag och PP fick skynda iväg till bussen för vi skulle åka till Skövde och träffa FK. Vi gled bara omkring på stan och gjorde absolut ingenting, men det var trevligt ändå. Lite kvalitetstid med mina små raringar =)
Och när jag kom hem hade Sambon gjort i ordning fisk och rotfrukter i ugn. Det gjorde susen i min mage som bara ätit två riskakor och en banan sedan skolans lunch.
Föresten är inte jag så förtjust i smoothie, men det kändes somrig när hon gjorde det.


Vad jobbigt det är när man haft något man tror på, men liksom förlorat det och inte kan återfå det. När något fint gått till spillo.
Jag är besatt och jag tror jag spricker.

Inga kommentarer: