fredag, mars 13

Ferrari

Idag hade vi redovisning på historian och det gick väldigt bra tycker jag i alla fall. När jag tittar tillbaka såhär i efterhand. Och skoldagen har varit väldigt bra! Men nu är det helg, äntligen! Inte för att jag ska göra något speciellt, jag ska kolla om det finns någon ledig tvättid och tvätta lite, plugga lite och plocka lite bara, ta det jävligt lugnt och dansa på söndag.

Snart ska jag väl äta något. Men när jag kom hem hade Sambon ätit upp de sista riskakorna och jag orkar inte steka ett ägg just nu. Fast jag ska inte klaga, frågan är väl mest vad jag ska stoppa i magen ikväll? Det blir nog kyckling och rotfrukter. Igår åt jag och Sambon något så jävla gott, kycklingkebab åt vi och det var fantastiskt!
En och annan ferrari ska jag nog äta också, de tillhör mina favoriter just nu.
Och jag pratade med AN förut, en liten filur som jag saknar. Men det är alltid lika roligt när han slår en pling, fast det ger ju i och för sig mig dåligt samvete för att jag är kass på att höra av mig. Fast det är jag ju till de flesta =) Så sett ur den synvinkeln så jämnar det ju ut sig. Jag får ringa tillbaka den skrutten i veckan.

Nu måste jag göra något vettigt! =) Som att käka något!

Inga kommentarer: