onsdag, februari 11

Violpistoler

Idag är jag väldigt glad och tillfredsställd med livet. På grund av många olika faktorer.
Man kan gå runt kvarteret här i staden (inte min stad) utan jacka och ändå inte frysa ihjäl. Fast tröjan gör man nog bäst i att inte skippa.
Jag småslumrade hela bussresan hit imorse.
Vi har ätit god mat idag, twice.
(jag kan komma på mer, men det här är ett begränsat urval)

En av de främsta anledningarna är ju såklart att jag är hos min kära kusin. Även om vi pluggat en del, så blir det mycket prat däremellan och film och hela kittet.

Fast den största anledningen är ändå följande. Vi gick till banken, hon betala sin kåravgift och sedan smet vi in på Hemmakväll. Och där hade de det som gör livet värt att leva;
Violpistoler
Som jag har längtat efter den smaken! Åhå! Två skopor direkt. En av de bästa julklapparna jag någonsin fått fick jag förra året, TVÅ kg violpistoler. Då tvivlade jag inte på att mirakel faktiskt finns.

Inga kommentarer: