tisdag, februari 24

BOKREA!

Jag är galen i böcker. Idag började bokrean på Bergers i stan och där hade jag presentkort på TREHUNDRA KRONOR! Så nu har jag spenderat, 304 kr gick hela kalaset på och då kom jag hem med en gul kasse som innehöll 6 böcker. Det är inte illa. Den som är snabb på att ta fram kalkylatorn får detta till 50.67 kr per bok. Mycket överkomligt! Den dyraste boken gick på 79 kr och den billigaste 29 =)

Inköpt:
Kicka fett
PUSS på dig
En sorts kärlek
Höga klackar
Mitt sargade hjärta
Kärlek - en betraktelse

Så nu vill jag ha ha lov och bara frossa i böcker. Jag får ta tag i bokläsandet på sommarlovet. Det är det som är det mest negativa med gymnasiet, att man inte hinner läsa lika mycket. För man läser så mycket annat att man inte orkar sätta sig och läsa vanliga böcker.


Och jag tänker avsluta med något helt annat:
Jag gillar balett.

Inga kommentarer: