lördag, februari 21

Min dag

Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Igår kväll tog jag och PP bussen till henne, gick sista biten i mörker och var livrädda när en bil åkte förbi, stannade längre ner och åkte förbi igen och en del till. Men det var visst hennes släkting. Och vi är mesar =)
Sedan tittade vi på Linas Kvällsbok innan vi gick och la oss. Imorse blev det skönsång för henne och sedan sov vi vidare och klev upp runt halvtio tror jag det blev och åt gröt och sedan städade vi. Och på eftermiddagen var det kalas, med en helt fantastiskt god tårta! Och massa gott hembakt. Det är så det ska vara =) Och mysiga människor.
Egentligen skulle jag åkt med en buss ungefär halvsju, men så blev det inte och när Melodifestivalen var slut skjutsade de mig raka vägen hem, vilket var väldigt snällt gjort =)

Jag åt två smörgåsar och drack mjölk hemma i lägenheten och ringde A för att säga grattis, men den jäveln tittade på film.


Den här dagen har varit toppen! Förut så tittade vi igenom gamla brev bland annat inne på PPs rum. Och tänkte igenom en del saker vi gått igenom tillsammans, både bra och dåliga. Men det vi två har är en helt unik vänskap =)

Inga kommentarer: