måndag, februari 23

Ibland smiter tankarna iväg

Ibland smiter tankarna iväg. Utan att man har den minsta aning om hur det hela gick till. Jag satt på bussen på väg till Skövde idag och i cirkulationsplatsen vid Köpstaden/Sommarland börjar jag tänka på min andra danslärare i jazz. Det var en mysig tjej (kvinna) och hon fick mig verkligen att gilla den stilen. Jag såg henne tydligt framför mig och mindes hennes beigefärgade jacka, helknäppt. Och tänkte tillbaka på danslektionerna med henne och på A och på vårshowen. Det var tider det =)


PP och jag var som sagt i stan, vi tog bussen till Esplanad och jag köpte en födelsedagspresent och hon köpte tre tröjor. Slapp dag, i princip bara inne på H&M. Velandes hit&dit om vad som var det bästa köpet. Dagarna blir som bäst när hon finns i min omkrets.


syndens dag.

Inga kommentarer: