torsdag, februari 19

Nonsens

Hur trött kan man vara? Det känns som att jag sitter och gäspar mest hela tiden och kroppen är helt slut. Jag slötittar på TV för att jag är så trött, något som jag nästan aldrig gör längre. Jag saknar TV4 Komedi, det är en kanal i min smak. Jag pluggar lite grann, men mest för att jag måste och inte för att jag orkar.

Det är torsdag idag, men det känns inte alls som torsdag. Tanken på att det är fredag imorgon och att det betyder att det strax är helg känns jättekonstig. Nästan för bra för att vara sann. Den här veckan har gått jättefort.

Det känns inte så nu eftersom jag är så trött. Men dagens skoldag har varit jättekul! På matten satt jag och två till och filade ihop en enkät om Hälsa och Livsstil. Under historialektionen tittade vi på en bra dokumentär om Kalla Kriget och lunchen var god, köttbullar och potatis. Det är inte helt fel. Sedan en danslektion som var jättekul! Och på teatern fick vi börja arbeta med egna karatärer. Jag är en bitter man som är 65 år gammal.

Bara en massa nonsens.

Inga kommentarer: