tisdag, februari 17

Dagens klädsel

En liten tanke såhär medan Bobby Valentino sjunger fint för mig. Det är ju ganska populärt att fylla i listor och olika grejor. Eller svara på en massa onödiga frågor. Oftast finns det med något i stil med "dagens klädsel". Och då skriver ju folk alltid kjol/byxa, t-shirt/linne och någon tröja eller något sånt där. Och i princip alltid skriver tjejerna med (killarna har jag inte tänkt på), att de har på sig trosor och behå. Då känner jag mest förvirring i skallen. Jag vet inte riktigt hur det är för dem, men för mig är det rätt uppenbart att man har på sig underkläder...



Jag saknar min Sambo. Visst är det skönt med tystnad och lugn och ro. Men jag gillar nog inte att bo själv. Jag tänker nog inte flytta ifrån henne förrän jag hittar någon annan att bo med. Det är helt enkelt någon hon får leva med. Som PP en gång sa "jag är lättflirtad, men svårdumpad".

Inga kommentarer: