onsdag, februari 4

Som du borde vara

Muntligt prov idag i historia. Sekunden innan blev jag jättenervös och undrade om det var dumt att slappa kvällen innan. Men det gick jättebra! Och vi fick reda på betygen efter lektionen och det kunde verkligen inte gå bättre. I nailed it! Det känns så jäkla bra!

"Du är så bra som du borde vara. Eller snarare, bättre än såhär kan det inte bli."

Nu släpper jag det provet och tittar framåt =) Ett nytt muntligt efter lovet. Så idag tar jag en paus ifrån historian och fortsätter med de nya frågorna imorgon. Jag hoppas att jag och sambon kan titta på film ikväll. Vi köpte tre nya igår, Notting Hill (en av historiens bästa filmer, jag är galen i Hugh Grant), Freedom Writers och A good woman. Vi såg på Freedom Writers och fy helsike vilken fantastisk film! Ett måste för alla säger jag bara =)

Inga kommentarer: