fredag, februari 6

Snö är äckligt

Snö är äckligt och snö är kallt. Jag är inte alls nöjd över den snö som fallit över våran lilla stad. Imorse på väg till skolan blev jag tjurig. Snön åkte in i mina skor. Även om det knarrande ljudet under mina fötter lät rätt mysigt.
Jag var med om en rätt underlig händelse på vägen också. För jag blev jättesurig och nu kan jag inte riktigt se anledningen till det hela. Och jag avskyr att springa på människor på ett sånt där oförberett sätt.

Men nu är det lov i alla fall. Kvällen spenderas med Sambon, PP och FK. Vi ska ut och käka (thaimat) och sedan blir det nog häng i lägenheten. Prata sådär som vänner gör och ha det allmänt jävla trevligt ihop! På ett sätt som vi alltid har. Det hade varit ännu mer fullbordat om S varit här, men den jäveln har ju övergivit oss för en annan stad. That's life.... Men vi sätter allt hopp till hösten =)

Inga kommentarer: