torsdag, februari 12

Becoming Jane

Vi tittade på Becoming Jane igår. Och lipade. Jag är egentligen inte den tjejen som gråter till filmer och dylikt. Det har kommit först på senare tid. Jag börjar bli blödig. När Mr Lefroy säger till Jane, jag är din. Så fick jag och A hålla om varandra och torka bort tårarna och jag blir till och med blank i ögonen när jag skriver detta och scenen spelas upp för mina ögon. Eller när Mr Lefroy säger att han inte kan leva i en lögn, när han är förlovad med en annan kvinna.
http://www.youtube.com/watch?v=Ag53cnP2Ycc&feature=related

Senare på kvällen började jag titta på Love Story, fy fan vilken bra film! Jag hann inte titta klart på hela, men nu har jag något att se fram emot. Hur fin som helst!

Kärlek är bättre på film än i verklighet och så kommer det nog alltid att vara =)

Jag ska försöka äta något nu och sedan packa klart min väska. Min pappa kommer ikväll och vi ska sova hos farmor inatt och imorgon ger vi oss av till min syster =)

Inga kommentarer: