lördag, februari 28

TRÖTT

TRÖTT TRÖTT TRÖTT! Vad fan gör jag uppe egentligen? Ah, L skulle ju ta en buss vid åtta, men varför har jag inte gått i säng än igen? Första anledningen var att jag trodde att Beyond the Break skulle gå, men icke då. Och så har jag nog bara fastnat. Men huvudet är tungt och kroppen ännu tyngre. Jag har jätteont i knän men jag kan inte alls förstå varför.

Igårkväll firade vi E som sagt, en barndomsvän som fyllde 20. Och om man bara ska generalisera allting så var det skitkul, verkligen en toppenkväll! När man kommit in i allt så var det helsköna människor =) Mötte upp L typ kvart i två eller nått, hon och några andra tjejer ur klassen hade varit på Olins. Men när vi kom hem var jag svinhungrig så jag stekte ägg och korv och skalade morötter och sedan kunde vi ju inte sova utan något onyttigt i magen, så det blev lite chokladbollar. Och prata om allt möjligt, runt fyra bestämde vi oss för att sova. Och L skulle upp vid sju ungefär. På topp =)


Den skönaste tomten jag har sett måste jag erkänna =)

Inga kommentarer: