söndag, mars 16

Vingar av glas

Jag försöker plugga, men det går trögt. Jag tycker bättre om att diskutera med andra innan jag diskuterar med mig själv. Dock har jag ingen att diskutera med. Jag får nog fortsätta lite senare och ta en paus. 15.20 ska jag och mamma titta på Vingar av glas. Vi började kika på den häromdan, men kunde inte se hela av lite anledningar. Den verkade väldigt bra! Jag måste duscha med, egentligen borde jag städa också. Det är så äckligt i mitt rum nu. Men jag har ingen lust, borde göra det innan D m.fl kommer på torsdag. Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag måste räkna matte också faktiskt. Det är en jäkla massa jag ska göra.

Mamma och jag satt ute på trappan förut och det var riktigt skönt. Avslappnande. Trots att solen inte riktigt lyste direkt på oss utan gömde sig bakom björken. Till slut gick vi in ändå för det blev kallt när ett moln skymde den dessutom. Vi tänkte gå ut senare men nu yr snön utanför fönstret. Jag vill bli av med snön nu! Därför ska det bli skönt med en tripp till södra Sverige. Det ser jag verkligen fram emot!

Jag har lyssnat på en massa gamla låtar idag. Det är rätt skönt. Dagens låttips är nog You're Gorgeous med Babybird. Inte för att ag riktigt fattar vad texten går ut på. Men jag gillar den ändå. Jag har för mig att jag inte gillade den när jag var mindre. Skit sak samma! Lyssna på den och slappa! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vingar av glas är bra.den bästaste filmen som någonsin gjorts. lojs