tisdag, mars 11

Paljettklänning och stilettklackar

Jag måste erkänna något hemskt! Det tar emot att erkänna, men det ska göras! Jag har inte sett fjärde delfinalen i Melodifestivalen, inte ens en repris och inte heller Andra Chansen. Så det finns bidrag jag int ens hört! Usch, jag känner hur melodifestivalälskarna bara vill hoppa på mig, slå mig medvetslös med en paljettklänning med matchande sandaler med stilettklackar. Men till mitt försvar vill jag tillägga att jag nu lyssnat på Lindas låt och Charlottes låt. För stunden lyssnar jag på Sibels också. Så jag försöker faktiskt gottgöra detta hemska jag har gjort. Men det var ju så mycket annat då.

Vecka 13, någon gång där åker jag nog ner till Skövde/Skara. Kan även hända att jag hinner med en tripp ner till underbara Halland. Vilket vore väldigt uppskattat. Men vi får se. Anledningen för resan är ju mitt färdighetsprov i alla fall.

Usch, nu sköljer illamåendet över mig. Så jag ska gå och läsa lite.

Inga kommentarer: