söndag, mars 23

Ett par glasögon

Om en kvart bär det av. Neråt och jag längtar så jäkla mycket. Det går inte att beskriva. Fast jag önskar att jag vore helt frisk. Vilket jag inte är. Men det är smällar man får ta. Jag har varit lite grinig idag, rent allmänt. Människor borde inte ta åt sig, det är sån jag är. Men efter ett telefonsamtal och en pannkaksmiddag så är allt mycket bättre. Jag är gladare och mer tillfredsställd med livet.

Packlista:
2 leggins/tights
Benvärmare
4 byxor
skärp
fleecetröja
kofta
vanlig tröja
2 t-shirtar
3 linnen
sovkläder
m.m

Det ska räcka. Annars har jag ju syrran som sagt. Men man är alltid lite hispig. Jag har faktiskt begränsat mig. Dessutom har jag två olika sorters dansskor med mig. Jag vet inte riktigt vilket som passar bäst. Men det lär ju visa sig. Samt foto på mig själv som estetgrejs kräver. Jag har bara med mig ett litet, hade inga nyare. Vill de ha ett större så kan jag ju alltid mejla ett. Det där löser sig. Nu ska jag fixa det sista.
Visst räcker det med ett par glasögon?

Det här fungerar inte.

Inga kommentarer: