torsdag, mars 13

Kärlek/Relationer

KÄRLEK/RELATIONER:
En skön dag med fina händelser för dig. Någon tycker om dig och ditt öppna sätt.

Sådär stod det delvis i mitt horoskop för dagen. Jag har en sida där de har dagliga horoskop och den brukar jag kika på i stort sett varje dag. Detta såg ju lovande ut!
Hoppas bara att det stämmer. Jag tror på horoskop, men i sanningens namn är det ju inte alltid så att det stämmer precis varje dag. Däremot kan man ibland bli lite rädd av hur bra det faktiskt stämmer.

Idag ska jag gå till skolan och se hur det går. Det går fortfarande upp och ner, men detta ska nog gå bra. Jag och mamma ska till hälsovårdscentralen senare idag. Så jag smiter ifrån lite tidigare från fysiken och missar en del av musiken.
Men nu ska jag packa väskan och göra i ordning det sista.

Ha en bra dag =)

Inga kommentarer: