fredag, mars 21

Vilken härlig dag

Nu var det ett litet tag sedan. Anledningen är att jag helt enkelt inte har hunnit, med maskerad, städning, skotertur, skolan och såklart dans. Dessutom har vi ju gäster här. Men nu har jag en liten stund för mig själv som jag tänkte tillägna bloggen. Jag och EB löste korsord förut, men vi strök över barn i namnet. För det gick inte plättlätt så det kändes lite förnedrande. Är man inte smart så är man inte. Idag har vi haft kanonväder och tillbringat hela eftermiddagen ute. Jag och S har skojbråkat lite. Av någon anledning är han alltid jävligast mot mig i den här familjen. Men jag gör tillbaka och jag njuter av det hela. D och E var med i en bobtävling och E vann! Hon spöade skiten ur killarna totalt, jag är så stolt över henne!
Imorgon ska jag och EB åka snowboard ihop med rep. Jag tror att vi kommer få riktigt kul. Det är så gött att ha dem här. Barndomskamraterna. Igår kväll innan vi skulle sova låg jag, E och D och pratade om allt möjligt. Inga spärrar alls.

Ikväll käkar vi tacos och njuter av härligt sällskap. Vilket låter riktigt bra i mina öron. Jag är helt slut i kroppen!
Maskeraden i onsdags gick riktigt bra och var hur kul som helst! Jag slänger in två bilder. Jag och brudarna var Kizz i tjejversion och så hade vi en egen manager. Syrran hjälpte till att sminka mig och F och resultatet blev verkligen kanon!
Kika på bilderna och njut. Nu ska jag umgås =)

Inga kommentarer: