lördag, mars 15

En mätt mage är en glad mage

Jag höll på att spy imorse. Inte så trevligt och väldigt ovanligt. Jag fick sura uppstötningar, inte alls uppskattat. Jag låg på magen i sängen och kikade ut över sängkanten medan jag pratade i telefon. Vilket jag inte lär göra om på ett tag. Alltså, kika ut över sängkanten då. Fast det kanske var personen i telefonen som är orsaken till det hela?
Vi åkte in och hämtade E1&E2 på stationen och sedan dess har det varit full fart. Jag blir sprallig och glad. Vi åkte och köpte vaniljvips och konstigt godis att ha i och så var vi på ÖB och köpte lite småsaker. E köpte två cds. Den ena av dem var bra i alla fall. I bilen hem sov de små lusarna, men jag väckte dem lite, satt bland annat och sjöng högt. Det roligaste är att E försöker låtsas att hon tycker att jag är så jobbig, men jag ser på hennes illa dolda leende att hon tycker om det och att hon har saknat mitt sätt. So I can tell. Vilket jag påpekat för skönheten också. Hemma käkade vi lite och spelade KändisTP, fråga inte hur det gick. Jag var inte i form imorse. Okej? Sedan kikade vi på Step up, jag fick sitta på golvet i början. Sedan halvlåg jag på Emma, sedan låg jag över deras ben och sen kastade jag mig halvt på dem och mellan dem. Men de uppskattar mig. E2 tycker att det var mysigt, faktiskt.

Ikväll blir det en massa god mat, makedoniska pannkakor, snurretårta, vaniljvipsglass, chips och coca-cola! Nu har jag nog inte glömt något. Bara för att folk ska förstå ännu mera så är makedoniska pannkakor min favoriträtt och snurretårta är min absoluta favorittårta. Jag har dessutom ätit lite toblerone idag, som är det bästa godiset som finns näst efter violpistoler. Så jag är rikigt glad. =) En mätt mage är en glad mage. Inte sant? Jag tror nog allt det.

Jag mår illa =(

Inga kommentarer: