söndag, december 7

Tjejmyskväll

Igår åkte vi in till lägenheten på kvällen. Först tog det evigheter innan mina "kära" systrar hade gjort sig klara. Sedan gick vi och mötte F vid Willys och drog till Ica och köpte lite käk. Det blev korv och pommes frites. Skit gott blev det som tillagat! Förmodligen eftersom det var jag som gjorde maten ;) Tillbaka i lägenheten färgade sambon håret på S och sedan käka vi och prata en massa. Naturligtvis kollade vi på Britney: for the record. Riktigt bra! Hennes senaste album verkar vara en hit! =)
Vi prata lite litteratur också, en massa annat, åkte en snabb tur i Skara när F skulle flytta bilen och åt godis och chips. De andra konstiga barnen dippade.
Det var en sån där härlig tjejkväll när inget ämne är tabu och man kan prata om vad helst som faller en in. Riktigt mysigt! Och finns det något bättre än att umgås med sina systrar och en till skön tjej? Det blev riktigt sent, men jag känner mig inte speciellt trött ändå =)

Idag ska S åka hem =/ Jag ska följa henne till tåget och sedan ska jag gå på stan en snabbis och bland annat ska jag försöka hitta en julklapp till min sambo och så ska jag få bort larmen från mina trosor. Jag köpte två par trosor i fredags och igår upptäckte jag att larmen sitter kvar i dem och det är ju inte så lyckat. Så detta ska vi få ordning på. Och så tänkte jag göra ett besök på biblioteket. Jag vet precis var jag ska leta efter böcker. För nu har jag ingen bok att läsa, så äntligen får jag låna lite, med gott samvete =)

Inga kommentarer: